14.11.2024
Helsinki

Taloushallinnon ajankohtaispäivä

Taloushallinto ja sille asetetut vaatimukset kehittyvät jatkuvasti. Toimintaympäristön muutokset ja uudistuva säädäntö vaikuttavat merkittävästi energiayritysten toimintaan tällä hetkellä. Näihin molempiin muutostekijöihin syvennytään alan johtavien asiantuntijoiden johdolla Taloushallinnon ajankohtaispäivässä. - Lämpimästi tervetuloa!

Kohderyhmä

Koulutus suunnitellaan energia-alan taloushallinnon asiantuntijoille ja vastuuhenkilöille, näissä tehtävissä toimivien aihetoiveita kuullen. Ajankohtaispäivä on tärkeä tapaamistilaisuus kaikille yritysten taloushallinnosta vastaaville ja sen parissa työskenteleville.

580,00 EUR + alv 24%

Kurssista sanottua

"Ajankohtaiset aiheet ja hyvät puhujat. Kohdistus nimenomaan energia-alalle."
"Oli sopivan laajasti asiaa useammalta eri osa-alueelta. Varmasti jokaiselle oli jotain. Ja näin pitää ollakin."
"Kiva, että käsitellään asioita energia-alan näkökulmasta ja ajankohtaisia asioita."

7.11.2024

580,00 EUR + alv 24%

Crowne Plaza Helsinki
Mannerheimintie 50